خشم توییتری هواداران پورتو؛ طارمی کجاست؟

خشم توییتری هواداران پورتو؛ طارمی کجاست؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار حساس چلسی و پورتو در دور برگشت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود و پورتو که بازی رفت را با نتیجه دو بر صفر باخته، امشب کار سختی برای جبران نتیجه و صعود به مرحله‌ی بعد خواهد داشت و در واقع احتمال حذف پورتو بالاست.

به گزارش فوتبالی، اما وقتی که ترکیب پورتو مقابل چلسی اعلام شد یک نکته‌ی عجیب در آن وجود داشت و آن هم غیبت مهدی طارمی مقابل چلسی بود. در واقع طارمی در ترکیب پورتو برای بازی با چلسی حضور ندارد و همین مسئله باعث خشم هواداران تیم پورتو در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص توییتر شده است که به کونسیچائو سرمربی پورتو انتقاد می‌کنند و سوالی که مطرح می‌کنند این است که چرا مهدی طارمی را درون ترکیب قرار نداده و با دیدن ترکیب پورتو می‌پرسند پس طارمی کجاست.

باید دید که عملکرد پورتو مقابل چلسی به چه شکل خواهد بود اما چیزی که واضح است این است که تصمیم سرمربی پورتو به نیمکت نشین کردن طارمی بوده و احتمالا در نیمه‌ی دوم به او بازی خواهد داد. هواداران پورتو در توییتر از تصمیم کونسیسائو شوکه شده‌اند چرا که معقتد بودند که طارمی می‌توانست در این بازی به کمک پورتو بیاید.

1470