پرسپولیس بلای جان ماشاریپوف شد!

پرسپولیس بلای جان ماشاریپوف شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ازبکستانی شباب الاهلی به دلیل اخراج در دیدار فصل گذشته مقابل پرسپولیس، دو بازی تیمش در ACL را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های شباب الاهلی و استقلال تاجیکستان فردا شب و از ساعت 23:30 در استادیوم کینگ فهد شهر ریاض به مصاف هم می روند.

اما کمیته برگزاری این رقابت ها با خبری ناخوشایند برای نماینده امارات، اعلام کرد که یکی از مهره های اصلی این تیم، نمی تواند شباب الاهلی را در دو بازی ابتدایی مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان همراهی کند.

جلال الدین ماشاریپوف که در دیدار مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با پاختاکور به مصاف پرسپولیس رفته بود، به دلیل خطای خشن بر روی پای کمال کامیابی نیا و پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

اکنون به باشگاه اماراتی اعلام شده است که ماشاریپوف به دلیل کارت قرمزی که در برابر پرسپولیس دریافت کرده، 2 جلسه از همراهی تیمش محروم است. بدین ترتیب او دو بازی ابتدایی مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان غایب خواهد بود.

7474