لیگ یک/ ملوان دربی شمال را هم برد

لیگ یک/ ملوان دربی شمال را هم برد

پایگاه خبری فوتبالی- ملوانی‌ها با برتری مقابل رایکا ضمن کسب چهارمین پیروزی متوالی، دربی شمال ایران را به نفع خود به پایان رساندند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز با انجام 9 دیدار ادامه یافت، که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، قوی سپید انزلی میزبان رایکا بابل بود. این در حالی است که از دیرباز جدال دو استان گیلان و مازندران همواره از حساسیت‌های زیادی برخوردار بوده است.

ملوانی‌ها باروحیه‌ای که از پیروزی هفته گذشته مقابل چوکا در دربی گیلان به دست آورده بودند، به این امید پا به این میدان گذاشتند که با برتری مقابل رایکا دربی شمال ایران را هم به سود خود پایان ببرند و جایگاهشان را در جدول تثبیت کنند.

از سوی دیگر بازیکنان رایکا بابل که هنوز سرمربی خود را در بستر بیماری می‌بینند، به دنبال یک نتیجه خوب بودند تا بتوانند آن را به نادر دست‌نشان تقدیم کنند.

در این بازی پر افت‌وخیز که یک اخراجی به نام یاسر حاتم زاده از رایکا را به همراه داشت، این شاگردان مازیار زارع بودند که موفق شدند در همان نیمه اول توسط عیسی پرتو در دقیقه 37 به تک‌گل باارزش این دیدار دست یابند، تا به پشتوانه همین گل به چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند و درعین‌حال با 31 امتیاز همچنان امیدوار به صعود باشند.

از سوی دیگر بابلی‌ها که روحیه چندان مناسبی هم ندارد با این شکست همچنان 25 امتیازی و در رده دهم جدول باقی ماندند.

7474