عکس؛ سوژه‌شدن ژست عجیب پیکه؛ از رونالدینیو تقلید کرد؟

عکس؛ سوژه‌شدن ژست عجیب پیکه؛ از رونالدینیو تقلید کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - عکس رسمی بارسلونا هم با حضور خوان لاپورتا و اعضای تیم گرفته شد و این عکس نکات و سوژه‌های خود را داشت که می‌توان از جالب ترین آن‌ها که در شبکه‌های اجتماعی هم مورد توجه کاربران قرار گرفته است، به ژست جالب جرارد پیکه اشاره کرد که دستان خود را به شکل عجیب و غریبی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، این عکس رسمی بارسلونا سوژه‌های خاص خود را دارد به طوری که جرارد پیکه دستانش را به شکلی عجیب و غریب درآورده که تبدیل به سوژه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. به نظر می‌رسد که رونالدینیو هم در بارسا یک بار این کار را کرده بود و اکنون پیکه به سبک او نشسته است! 

در واقع کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که جرارد پیکه این سبک از نشستن را از رونالدینیو تقلید کرده است چرا که او هم در عکس رسمی بارسلونا بدین سبک نشسته بود. البته ممکن است که جرارد پیکه هم به شکلی اتفاقی این شکلی نشسته باشد و تشابه حرکت او با رونالدینیو از سر حرکتی عمدی نبوده باشد اما در هر صورت این کاری که او انجام داد باز هم باعث سوژه شدنش شد.

گفتنی است که رونالدینیو سال ها در بارسلونا به عنوان یک فوق ستاره عملکرد خوبی داشت و میان هواداران بارسلونا محبوبیت ویژه‌ای دارد.

1470