کلوپ: وینیسیوس مرا سورپرایز نکرد، تحت تاثیر قرار داد

کلوپ: وینیسیوس مرا سورپرایز نکرد، تحت تاثیر قرار داد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که عملکرد وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید در دیدار رفت، او را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. 

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه هفته گذشته، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم رفتند که در پایان، لوس بلانکوس با نتیجه 3-1 پیروز میدان شد. در آن دیدار، وینیسیوس 2 گل به ثمر رساند تا کهکشانی‌ها از شانس خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار باشند. دیدار برگشت این دو تیم فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. 

به نقل از مارکا، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "وینیسیوس مرا سورپرایز نکرد، تحت تاثیر قرار داد. او واقعا یک استعداد برجسته است و حتی پیش از پیوستنش به رئال مادرید، همه از این موضوع خبردار بودند. او قطعا می‌تواند به بازیکن بهتری تبدیل شود. می‌توانستیم در صحنه گل دوم او، در دفاع بهتر عمل کنیم و در صحنه گل اول، او کنترل توپ و ضربه بسیار خوبی زد."

سرمربی سابق دورتموند درباره تونی کروس نیز گفت: "او یکی از بزرگ‌ترین استعداد‌های فوتبال آلمان در سالیان اخیر است. تونی از زمان جوانی، بازیکن بسیار خوبی بود. او نمایش خوبی در بایرن مونیخ داشت و سپس دست به حرکت شجاعانه‌ای با پیوستن به رئال مادری کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا و قهرمان جام جهانی شد."

4416