ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت/ بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد

ژاوی: فولاد نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت/ بازی در قطر یا عربستان تفاوت چندانی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی السد قطر از عملکرد شاگردان جواد نکونام مقابل العین امارات تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ژاوی ارناندس در نشست خبری پیش از دیدار السد قطر مقابل فولاد ایران اظهار داشت: ماه رمضان را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم. دیداری دشوار و قوی مقابل تیم ایرانی منتظر ماست. حریف نمایش قدرتمندی مقابل العین داشت و پیروزی برجسته‌ای به دست آورد. ما باید بیشترین تلاش خود را بکنیم. لیگ قهرمانان همیشه دشوار است و این بازی برای ما آسان نیست. ما تجربه زیادی داریم و دوست داریم اولین بازی را ببریم.

وی با تمجید از افزایش سطح بازیکنان قطری بیان کرد: بازیکنان در قطر در طول این مدت، به‌خصوص در شش سال اخیر از لحاظ فنی و فیزیکی، پیشرفت بسیاری کرده‌اند و پیوستن بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای باعث افزایش قدرت لیگ و پیشرفت تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

«ما باید ببریم و امتیازات را جمع کنیم تا به مرحله حذفی برسیم.»، سرمربی السد ضمن بیان این جمله گفت: از ابتدا به این موضوع فکر کرده و بیشترین سطح بازی خود را ارائه می‌کنیم. هیچ تضمینی برای صعود تیم دوم جدول وجود ندارد. به همین خاطر هدف ما، کسب رتبه اول جدول است و خیلی مهم است که امتیازی از دست ندهیم.

ژاوی در مورد تفاوت بازی در قطر با عربستان خاطرنشان کرد: تفاوت بزرگی بین بازی در قطر یا عربستان وجود ندارد؛ چون بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود. ما باید سخت تلاش کنیم و امتیازات را به دست بیاوریم. تنها نکته دشوار این است که شش بازی در مدتی کوتاه خواهیم داشت و تیم باید کاملاً آماده باشد.

وی درخصوص بازی کردن السد در غیاب اکرم عفیف تصریح کرد: اکرم بازیکن بسیار مهمی است و غیبت او موثر خواهد بود، اما ما آماده بازی بدون او هستیم و بازیکنان برجسته بسیار باکیفیتی داریم.

7474