گوندوغان: ژسوس می‌تواند به مهاجمی در سطح کلاس جهانی تبدیل شود

گوندوغان: ژسوس می‌تواند به مهاجمی در سطح کلاس جهانی تبدیل شود

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی منچسترسیتی به تمجید از گابریل ژسوس، هم تیمی برزیلی‌اش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در چند وقت اخیر، ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به منچسترسیتی لینک شده است، گوندوغان معتقد است که گابریل ژسوس پتانسیل بالایی دارد و حتی می‌تواند جای خالی سرخیو آگوئرو را نیز در این تیم پر کند. آگوئرو رسما اعلام کرد که در پایان فصل از جمع سیتیزن‌ها جدا خواهد شد.

به نقل از سایت گل، فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 دو تیم دورتموند و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه اتحاد با حساب 2-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا پایان یافت. ایلکای گوندوغان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در خصوص ژسوس گفت: "احساس می‌کنم که هیچ محدودیتی برای گابی وجود ندارد. او در سال‌های اخیر، عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته است و من نمی‌دانم که آیا خروج آگوئرو، تاثیری بر روند ما یا او خواهد گذاشت یا نه. واقعا نمی‌دانم. چیزی که می‌دانم این است که او هرکاری برای تبدیل شدن به یک مهاجم در سطح کلاس جهانی انجام خواهد داد."

گوندوغان در ادامه افزود: "گابریل هم تیمی بسیار خوبی است و پتانسیل بسیار خوبی در او می‌بینم. واقعا ایمان دارم که آینده او در فوتبال بسیار روشن است."

4416