پی‌اس‌جی هم به جمع مشتریان بازیکن رایگان رئال مادرید اضافه شد

پی‌اس‌جی هم به جمع مشتریان بازیکن رایگان رئال مادرید اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز در مقابل بارسلونا شاید آخرین بازی خود را به عنوان بازیکن رئال مادرید انجام داده باشد. قرارداد بازیکن گالیشیایی در تابستان به اتمام می رسد، هنوز قراردادش را تمدید نکرده و مصدومیتش باعث شده تا ادامه فصل را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید ماه هاست که پیشنهاد تمدید به لوکاس را با کاهش ده درصدی دستمزد داده است : قرارداد سه ساله با دستمزدی بیشتر از سه میلیون یورو . در حقیقت رئال مادرید به خاطر بحران کرونا ده درصد از دستمزد بازیکناشن را کم کرده است اما به نظر می رسد که لوکاس حاضر نیست که خواسته باشگاه برای کاهش دستمزدش را بپذیرد و به همین خاطر است که در حال بررسی گزینه هایش بعد از رئال مادرید است چرا که در تابستان می تواند به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

پست تخصصی لوکاس وازکز بال راست است اما در این فصل در پست دفاع راست هم عملکرد خوبی داشته است. بایرن مونیخ یکی از جدی ترین مشتریان این بازیکن است اما در ساعات اخیر پاریسن ژرمن هم با این بازیکن تماس گرفته است. پوچتینو سرمربی تیم پاریسی گزینه های مختلفی در پست دفاع راست دارد. در حقیقت فلورنزی قرضی از رم به پی اس جی آمده و تیم فرانسوی می خواهد بند خرید را برای وی اعمال کند اما داگبا 22 ساله عملکرد جالبی نداشته و در تابستان در لیست فروش قرار خواهد داشت. لوکاس می تواند بدین ترتیب هم در پست دفاع راست بازی کند و هم ذخیره دی ماریای 33 ساله باشد که قراردادش در تابستان 2022 به اتمام خواهد رسید.

4125