تمرینات ویژه دیگو کاستا: از فوتوالی تا MMA

تمرینات ویژه دیگو کاستا: از فوتوالی تا MMA

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو کاستا که در زمستان گذشته قراردادش را با اتلتیکو مادرید فسخ کرد، هنوز بدون تیم است اما این بازیکن در تلاش است تا برای فصل آینده تیمی برای خود پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم برزیلی - اسپانیاییاین روزها به همراه آلبرث دیاس، مبارز MMA به تمرین کردن ادامه می دهد تا با قدرت بدنی بیشتری به فوتبال برگدد. این بازیکن که در دو هفته اخیر 9 کیلوگرم وزن کم کرده، اخیرا تصاویری از خودش در حال فوتوالی (ترکیب فوتبال و والیبال) بازی کردن، منتشر کرده است. به نظر می رسد که او این روزها با ورزشهای غیرفوتبالی سعی می کند که قدرت بدنی و چابکی خود را بالا ببرد و بتواند در فصل آینده به روزهای خوبش برگردد.

کاستا انگیزه زیادی برای بازگشت به فوتبال دارد. این بازیکن البته با باشگاه های متفاوتی مذاکره کرده است. بنفیکا آخرین تیمی بوده است که با او تماس گرفته است  و شاید این مهاجم تصمیم بگیرد که فصل آینده راهی لیگ پرتغال شود. کاستا در دوران حضورش در اتلتیکو مجموعا در تیم مادریدی در 215 بازی 83 گل به ثمر رساند که البته مدتی هم راهی لیگ انگلیس شد تا در چلسی بازی کند. رابطه کاستا در دوره دومش در اتلتیکو به اندازه دوره اولش با سیمئونه خوب نبود و به همین خاطر تصمیم گرفت از تیم مادریدی جدا شود.

4125