سرمایه گذاری اوزیل در یک باشگاه مکزیکی به همراه بازیگر هالیوود

سرمایه گذاری اوزیل در یک باشگاه مکزیکی به همراه بازیگر هالیوود

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل ستاره سابق آرسنال با همکاری کیت آپتون مدل سرشناس و ایوا لونگوریا ستاره هالیوود سهام باشگاه نکاکسا از فوتبال مکزیک را خریدند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق آرسنال در زمستان گذشته پس از هشت سال حضور در توپچی ها به تیم فنرباغچه در لیگ ترکیه پیوست. اوزیل 32 ساله حالا تصمیم گرفته است که به صورت اشتراکی 50 درصد از سهام تیم نکاکسا را بخرد، تیمی که تا کنون سه دوره قهرمان لیگ مکزیک شده است. لونگوریا که اصالتی مکزیکی را دارد به همراه آپتون و همسرش جاستین ورلاندر که بیسبال بازی می کند، دیگر سهامداران خواهند بود.

نکاکسا در حال در قعر جدول لیگ قرار دارد. این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد:" باید شفاف سازی کنیم که باشگاه ما فروشی نیست اما  پس از یک  سال جلسه و مذاکره، در آستانه یک سرمایه گذاری بسیار تاریخی برای باشگاهمان و فوتبال مکزیک هستیم. این نقطه عطفی برای ما خواهد بود."

باشگاه نکاکسا اعلام کرده است که مدیران فعلی این باشگاه بر مسند کار خود خواهند ماند. از طرفی سم پورتور مدیر اجرایی باشگاه دی سی یونایتد و آل تایلیس سرمایه گذار املاک آمریکایی نیز برخی از شرکای اوزیل در خرید باشگاه مکزیکی خواهند بود. به نظر می رسد که در ساعات آینده اخبار دقیق تری در این باره منتشر خواهد شد.

4125