مسکات متفاوت تیم پرتغالی؛ کاملا بی‌ربط به فوتبال!

مسکات متفاوت تیم پرتغالی؛ کاملا بی‌ربط به فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه توندلا مسکات جالبی برای تیم خود دارد. یک کروکودیل با تیر و کمان. این مسکات ان قدر جالب بوده که مجله فور فور تو به سراغ آن برود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از باشگاه‌های اروپایی از یک مسکات (عروسکی که معمولا به شکل یک حیوان است و به عنوان نماد، کنار زمین با هواداران تیم را تشویق می‌کند) برای ارتباط بهتر با هواداران استفاده می‌‌کنند و آن را نماد می‌دانند. به نظر می‌رسید هیچ کس به سراغ یک کروکودیل نمی‌رود اما حالا طبق یک نظرسنجی، هواداران توندلا یک کروکودیل را به عنوان مسکات تیم خود انتخاب کردند.

توندلا  باشگاهی در شهر کوچک توندلا با قدمتی نزدیک به ۹۰ سال دارد و با نام سبز و طلایی‌ها بین هواداران فوتبال شناخته می‌شود. ورزشگاه آن‌ها تنها ۵ هزار جمعیت دارد و فصل گذشته هم نتوانستند به رتبه‌ای بهتر از چهاردهم برسند اما امسال بهتر کار کرده‌اند.

مسئولین این باشگاه امسال تصمیم گرفتند با کمک هواداران یک مسکات برای خود انتخاب کنند و انتخاب هواداران هم یک کروکودیل با تیر و کمان بوده. تیر و کمانی که مربوط به پیشینه تاریخی ترادبالیستاریس (منطقه‌ای که توندلا در آن حضور دارد) است. هواداران پرتغالی از این مسکات استقبال کرده‌اند اما انتخاب اصلی‌شان برای بهترین مسکات سال، مسکات تیم ویتوریا گیمارش است.

گفتنی است توندلا این هفته مقابل پورتو قرار گرفت و ۲-۰ شکست خورد. یکی از گل‌های پورتو را هم مهدی طارمی به ثمر رساند.

1101