روزی که پله در حین فیلمبرداری، انگشت سیلوستر استالونه را شکست

روزی که پله در حین فیلمبرداری، انگشت سیلوستر استالونه را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - سیلوستر استالونه فوق ستاره هالیوود افشا کرد که در حین ضبط فیلم "فرار به سوی پیروزی"، پله اسطوره فوتبال برزیل با یک ضربه پنالتی باعث شده تا انگشت وی بشکند.

به گزارش فوتبالی، این فیلم که در سال 1981 اکران شد، داستان گروهی از زندانیان متفقین در حین جنگ است که  برای یک بازی فوتبال مقابل تیم نازی ها قرار می گیرند که پله و استالونه هم در آن نقش آفرینی کرده اند. ستاره معروف فیلم راکی در حین تبلیغات آخرین فیلم خود به نام به نام "مسابقه کینه" در این باره که چطور پله باعث شد تا انگشتش بشکند، صحبت کرد. وی در مصاحبه با بی بی سی گفت:"  این اتفاق یکی از بخش های منفی زندگی من بود. عجب ضربه ای خوردم! وقتی سعی کردم پنالتی پله را مهار کنم، انگشتم شکست.  او کفش هایی از جنگ جهانی دوم را پایش کرده بود که توپ هم شبیه گلوله های توپ بود. آن توپ دو برابر سنگین تر و ضخیم تر از توپ های فوتبال امروزی بود. به من گفت که قرار است شوت بزنم. به او گفتم که مشکلی نیست و با خودم گفتم:" فوتبال است دیگر، مشکل خاصی که نیست." خیلی ساده بود. به من گفت که توپ را دقیقا کجا می زند و من همان جا ایستادم اما قبل از آن که بتوانم حرکت کنم، توپ از من رد شد.  او دوباره این کار را کرد و این بار تور دروازه پاره شد و یک پنجره در محل فیلمبرداری شکست. بعد از آن احترامم نسبت به پله بیشتر شد."

فیلم "فرار به سوی پیروزی" چهار سال بعد از آخرین بازی دوران فوتبال پله اکران شد. او در دوران فوتبال خود در 656 بازی 643 گل به ثمر رساند.

4125