پورموسوی: با استوری و وعده سرمربیگری نمی‌کنم، خداحافظ

پورموسوی: با استوری و وعده سرمربیگری نمی‌کنم، خداحافظ

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی صنعت نفت آبادان بابت وعده‌های بی نتیجه مدیران معترض است و مدعی است که در این شرایط قادر به همکاری با این باشگاه نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که بعد از استعفای سیروس پورموسوی، مدیران وعده داده بودند طی 72 ساعت منابع مالی برای حمایت از این باشگاه را تامین کنند، این مساله هنوز تحقق نیافته است. اتفاقی که باعث شده تا بار دیگر بنای پایان همکاری با این باشگاه را بگذارد.

پورموسوی درباره شرایط این تیم و همکاری‌اش با نفت آبادان می‌گوید: هواداران نگران تیم هستند و این نگرانی کاملا قابل احترام است. کاش مدیران هم به همین میزان نگران باشگاه و آینده آن بودند و صرفا با حضور در صفحات مجازی و استوری و شعار حمایت خود را اعلام نمی‌کردند. همه باشگاه‌ها در نقل و انتقالات به تقویت تیم پرداختند اما ما حتی برای پرداخت مطالبات بازیکنان حال حاضر نیز به مشکل خورده‌ایم. تا کی باید پیش بازیکنان ریش گرو بگذارم و از آنها بخواهم که اعتصاب نکنند و احترام پیراهن و هواداران را نگه دارند. فوتبال کاملا حرفه‌ای است و من الان با آینده بازیکنان بازی کرده‌ام و هر کدام از آنها اگر مشکلی برای آینده‌شان پیش بیاید مقصر من هستم که نگذاشتم از تیم جدا شوند. من شرمنده هواداران هستم و نمی‌خواهم این باشگاه با اصالت با مشکل مواجه شود و در جدول پایین بیاید. اما بازیکنان هم حق دارند و پای آینده و زندگی آنها در میان است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جدید و از روزهای پایانی سال گذشته فقط وعده شنیده‌ایم و من هم مجبور شدم بازیکنان را آرام کنم تا تصمیمی مبنی بر جدایی یا اعتصاب نگیرند. چرا فقط این باشگاه باید برای هواداران، بازیکنان و کادرفنی مهم باشد؟ چرا مسوولان همانطور که وعده و شعار می‌دهند و در اینستاگرام استوری می‌گذارند پا پیش نمی‌گذارند؟

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه شخصا پیگیر موضوع حل مشکلات باشگاه شده گفت: امروز خودم شخصه جلسه‌ای در تربیت بدنی استان داشتم اما هیچ پاسخ امیدوارکننده‌ای ندادند و گفتند هیچ حمایت و کمکی نمی‌توانند بکنند. آیا این افراد فردا پاسخ هواداری که انتظار دارد تیم بدون مشکل در مسیر نتیجه گیری قرار گیرد را خواهند داد. در روزهایی که فوتبال کاملا حرفه‌ای شده و برای موفقیت وقت و هزینه داده می‌شود تا کی می‌توان جلوی بازیکن ریش گرو گذاشت؟ واقعا با این شرایط نمی‌توان کار کرد و من هم دیگر خسته شدم که به جای تمرکز روی تمرین و بازی‌ها باید فقط به دنبال حل مشکلات باشم. تلاشی بیهوده که با هیچ پاسخ امیدوارکننده و روشنی هم همراه نمی‌شود و فردا فقط شرمندگی من جلوی بازیکنان و خصوصا هواداران باقی خواهد ماند و من واقعا نمی‌خواهم به این شکل باشد و نمی‌توانم کار کنم.

7474