واکنش جهانبخش به شایعه جدایی از برایتون؛ جدی نگیرید

واکنش جهانبخش به شایعه جدایی از برایتون؛ جدی نگیرید

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا جهانبخش برنامه‌ای برای جدایی از برایتون ندارد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بازیکن ایرانی برایتون فصل خوبی را در لیگ جزیره پشت سر نمی‌گذراند و گراهام پاتر علیرضا را در دقایق پایانی بازی به میدان می‌فرستد، جهانبخش فعلا برنامه‌ای برای تسلیم شدن ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی برایتون ثابت کند.

جهانبخش در واکنش به برخی اخبار مبنی بر قرار گرفتن نامش در لیست فروش برایتون، به ایران‌ورزشی گفته است: تمرکز من روی حضور در ترکیب برایتون و انجام بازی‌های مثمرثمر در ادامه فصل است و به هیچ وجه ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. تازه به شرایط بازی رسیده‌ام و نمی‌خواهم با فکر به این شایعه‌ها وقتم را تلف کنم. شما هم این شایعه‌ها را جدی نگیرید و به آنها توجه نکنید.

او با امیدواری درباره آینده‌اش در برایتون صحبت کرده و حرفهایش را اینگونه ادامه داده است: من روزهای سختی را سپری کردم و حالا که با تمام قوا در تمرینات برایتون شرکت می‌کنم، هدفم بازگشت به ترکیب اصلی است. مقابل منچستریونایتد هم در دقایق پایانی بازی کردم و امیدوارم در آینده دوباره روزهای خوبم با برایتون را تکرار کنم. آنقدر انگیزه دارم که مطمئنم به این هدفم خواهم رسید.

 بعید است حرفهای جهانبخش باب میل هواداران برایتون باشد و این موضوع را می‌توان از توئیت‌های عجیبی که علیه علیرضا زده می‌شود، متوجه شد.

1984