مورینیو گزینه ایده آلش در خط دفاعی برای فصل بعد را انتخاب کرد

مورینیو گزینه ایده آلش در خط دفاعی برای فصل بعد را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو مربی پرتغالی تاتنهام از انتقادها ناراضی است. مربی پرتغالی اعتقاد دارد که نباید تقصیر مصدومیت لوریس یا عناصر دفاعی تیمش گردن او انداخته شود و به همین خاطر می خواهد برای فصل بعد تیمش را در فاز دفاعی تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو از عملکرد داوینسون سانچز راضی نیست و می خواهد این بازیکن را روانه لیگ اسپانیا کند و به جای وی ژروم بواتنگ مدافع سابق تیم ملی آلمان را بخرد که آخرین هفته هایش را در بایرن مونیخ سپری می کند.

این مدافع 32 ساله که اصالتی غنایی را دارد، از آن مدافعانی است که برای سبک مورینیو مناسب است. او بسیار باتجربه است و می تواند به ساختار بازی تاتنهام نظم دفاعی بدهد. بواتنگ البته تنها گزینه در لیست خرید تاتنهام در خط دفاعی نیست بلکه مورینیو شرایط جذب میلان اشکرینیار مدافع اسلواک اینتر را هم دنبال می کند. البته اگر تاتنهام نتواند فصل آینده سهمیه اروپایی بگیرد، اخراج مورینیو دور از انتظار نیست و در حقیقت حتی خود مربی پرتغالی هم روی نیمکت تیم انگلیسی نخواهد بود چه برسد به این که بخواهد به فکر خرید بازیکن برای تاتنهام در فصل آینده باشد. در واقع مورینیو در ابتدا باید تکلیف تیمش در فصل جاری را مشخص کند و بعد به فصل بعد بیاندیشد.

4125