آذرباد: کم‌شانس بودم، توپ‌هایم به تیرک می‌خورد

آذرباد: کم‌شانس بودم، توپ‌هایم به تیرک می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مس رفسنجان در دیدار با سایپا می‌توانست یک شوت تماشایی را تبدیل به گل کند اما با بدشانسی مواجه شد و امیدوار است که به قول خودش کم شانسی دست از سرش بردارد و در هفته های آینده بتواند گلزنی کند و پاس گل دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان موفق شد با پیروزی در برابر سایپا در بازی دیروز خودش را به رده چهارم جدول برساند محسن آذرباد در خصوص این دیدار گفت: چند هفته ای بود که تیم ما نتیجه نگرفته بود و در نیم فصل دوم در ۵ بازی برد به دست نیاورده بودیم و تمام تلاشمان را کردیم که با کسب یک برد بتوانیم تساوی ها را جبران کنیم. بازی خیلی سختی بود و آنالیز خیلی خوبی با کادر فنی انجام داده بودیم و خدا را شکر که توانستیم ببریم و در ضمن می‌توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم.
او در مورد صحنه ای که یک شوت بسیار محکم زد اما تبدیل به گل نشد ادامه داد: چند هفته است که شوت می زنم به تیر دروازه می خورد ولی ان‌شاالله در هفته های بعدی توپم تبدیل به گل شود.

این بازیکن که سه سال پیاپی آقای پاس گل شده در مورد اینکه آیا به خاطر سیستمی که در  مس رفسنجان به کار گرفته می شود نمی تواند زیاد پاس بدهد یا دلیل دیگری دارد گفت: ما با توجه به سیستمی که بازی می کنیم بیشتر باید در کار دفاعی باشیم و یک مقدار کم شانس هم بودم، اما مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و الان هم رتبه خیلی خوبی در جدول داریم و فکر می کنم موفقیت تیمی از همه چیز مهمتر است ولی انشاالله بتوانم در هفته های آینده هم گل بزنم هم پاس گل بدهم.

وی در مورد صعود مس رفسنجان به رتبه چهارم جدول لیگ بیستم که برخلاف انتظار خیلی ها رخ داد خاطرنشان کرد: در هر حال این دیدگاه مثبتی بود که آقای ربیعی به بازیکنان داد و اول فصل کسی فکرش را نمی‌کرد که این تیم اینگونه پدیده مسابقات شود ولی آقای ربیعی دانش فنی بسیار بالایی دارد و توانست این باور را به بچه‌ها القا کند که ما می توانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و هنوز هم ده بازی دیگر باقی مانده است و بازی به بازی جلو می رویم و تمام تمرکزمان را برای بازی‌های بعدی می گذاریم که بتوانیم بهترین رتبه را در آخر فصل کسب کنیم.

آذرباد در پایان در مورد دیدار بعدی در هفته بیست و یکم از رقابت‌های لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان افزود: بازی سختی در زمین حریف داریم و کادر فنی این تیم عوض شده است ولی ما بازی به بازی پیش می رویم و بازی برابر سایپا برای ما تمام شده است و از این لحظه تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با نفت است.

6641