سلیمانی: می‌توانم در مس رفسنجان پیشرفت کنم

سلیمانی: می‌توانم در مس رفسنجان پیشرفت کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از انتخاب مس برای ادامه فوتبالم راضی‌ام و می‌توانم در این تیم پیشرفت کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدرضا سلیمانی در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سایپا در هفته بیستم لیگ برتر گفت: تیم خوبی داریم و در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم. در این بازی هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و کاملا مستحق برد بودیم. می‌دانستیم که 3 امتیاز این بازی چقدر به ما کمک خواهد کرد و خوشحالم که توانستیم به رده چهارم جدول بیاییم.
وی در خصوص گل 3 امتیازی‌اش برابر سایپا که از زوایه بسته به ثمر رسید، اظهار داشت: قبل از ضربه زدن زوایه بسته بود و فقط می‌توانستم توپ را به گوشه دروازه بزنم که خوشبختانه توپ تبدیل به گل شد. از اینکه زحمت دیگر بچه‌ها را تبدیل به گل کردم خیلی خوشحالم. اینجا همه به من انگیزه می‌دهند و خوشحالم که در کنار این بازیکنان بازی می‌کنم. کادر فنی بسیار خوبی داریم که نقش مهمی در موفقیت مس داشته‌اند.

سلیمانی در خصوص خوشحالی مقابل تیم سابقش و اینکه آیا از باشگاه سایپا دلخوری دارد، تصریح کرد: اصلا دوست ندارم در مورد گذشته فکر کنم یا دنبال حاشیه باشم. اگر هم ناراحتی وجود داشته باشد، مسئله‌ای نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. بعد از گل زدن به سایپا خوشحال بودم چون به تیمم کمک کردم به همین دلیل بعد از زدن گل شادی کردم.

مهاجم تیم فوتبال مس  عنوان کرد: سال گذشته که 7 گل زدم پیشنهادهای خوبی داشتم ولی در یک ماه آخر لیگ کرونا گرفتم که یک ماه و نیم مرا عقب انداخت و دیگر در پایان فصل آن پیشنهادها به من نرسید. حالا هم از انتخاب مس راضی هستم و در این تیم می‌توانم پیشرفت کنم.

6641