فرزند سولشر و پاسخ به مورینیو: می‌خواهد حواس‌ مردم را از شکست تیمش پرت کند!

فرزند سولشر و پاسخ به مورینیو: می‌خواهد حواس‌ مردم را از شکست تیمش پرت کند!

پایگاه خبری فوتبالی – نوا سولشر، فرزند اوله‌گونار سولشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد در مقام واکنش به صحبت‌های مورینیو برآمد.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که سولشر در انتقاد از سون اعلام کرد اگر فرزندش سون بود و اینگونه به زمین می‌افتاد به او غذا نمی داد. این حرف‌ها باعث واکنش مورینیو شد. مورینیو در واکنش به این حرف‌ها گفت سون خوش‌شانس است که سولشر پدرش نیست و بابت این حرف‌ها ناراحت شده. پدرها همیشه وظیفه دارند برای فرزندان غذا تهیه کنند. حتی با دزدی.

حالا نوبت نوا سولشر، پسر اوله رسیده تا نسبت به حرف‌های مورینیو واکنش نشان دهد و اعلام کند همیشه غذا داشته و مورینیو تنها برای پرت کردن‌ حواس‌ها این صحبت‌ها را مطرح کرده.

نوا سولشر، فرزند اوله در پاسخ به حرف‌های مورینیو در گفت و گو با روزنامه محلی Tidens Krav  گفته: بله من هم روز یکشنبه بسیار خندیدم. همیشه غذا به دست می‌آورم و می توانم به همه بابت این مسئله تضمین دهم. هیچ وقت مانند سون روی زمین دراز نکشیده‌ام. مورینیو تنها می‌خواسته تمرکز را از روی این واقعیت که تیمش شکست خورده بردارد!

گفتنی است دیدار بعدی منچستری‌ها روز پنجشنبه در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا مقابل گرانادا برگزار می‌شود و تاتنهام هم روز بعد در چهارچوب لیگ برتر مقابل اورتون قرار خواهد گرفت.

1101