حسین‌پور در گفت و گو با فوتبالی: نمی توانم حسم در لحظه گلزنی را توصیف کنم

حسین‌پور در گفت و گو با فوتبالی: نمی توانم حسم در لحظه گلزنی را توصیف کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان ماشین سازی، در بازی با آلومینیوم برای اولین بار در این فصل موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، سعید حسین‌پور در مورد دیدار ماشین سازی و آلومینیوم  که با نتیجه تساوی به اتمام رسید گفت:  هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند. البته ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم ولی متاسفانه فقط یکی از آنها را تبدیل به گل کردیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم شاید الان برنده بازی بودیم. متاسفانه ما این مشکل را داریم که در دقایق پایانی گل می‌خوریم و در طول بازی هم نمی‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به همین دلیل خیلی از امتیازات را از دست می دهیم.

او که اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند در این خصوص ادامه داد: زدن اولین گل واقعاً برای من لذت‌بخش بود و نمی‌توانم بگویم که آن لحظه چه حسی داشتم اما با اینکه خیلی خوشحال بودم زیاد حسم را بروز ندادم چرا که قبلا در نفت تهران شاگرد آقای منصوریان و خرمگاه بودم و به احترام آنها نخواستم که شادی کنم.

این بازیکن در مورد علیرضا اکبرپور که به تازگی سرمربی ماشین‌سازی شده، گفت: او مربی با تجربه ای است و می تواند به ماشین سازی کمک کند. امیدوارم که شرایط به نحو احسن پیش برود. ما هم از وضعیت که برایمان درست شده کلافه هستیم و امیدوارم که در بازی‌های باقی مانده بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

سوال بعدی ما از بازیکن سابق پرسپولیس، درباره حل مشکلات ماشین‌سازی و تغییر شرایط این تیم بود. پاسخ او را بخوانید: شرایط تقریبا مثل سابق است فقط از نظر  داشتن سرمربی کمی بهتر شده و گرنه هنوز دذر بخش مالی مشکل داریم. از مسئولان عاجزانه می‌خواهیم که کمکمان کند تا ما بتوانیم تیم قدیمی ماشین سازی را حفظ کنیم.

 ۱۱۲۲