جلسه مهم کان و فلیک؛ آینده سرمربی موفق بایرن چه می‌شود؟

جلسه مهم کان و فلیک؛ آینده سرمربی موفق بایرن چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – الیور کان که از مدیران بایرن مونیخ است به زودی با فلیک دیدار می‌کند تا درباره تنش‌های موجود و احتمال حضور او روی نیمکت آلمان صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که موقیت‌های فلیک با بایرن مونیخ آغاز شده زمزمه‌های زیادی مبنی بر احتمال حضور او روی نیمکت آلمان به گوش می‌رسد و از زمانی که مشخص شد لو پس از یورو از تیم ملی آلمان کنار می‌رود این شایعات بیشتر هم شد.

این شایعات که اخبار خوبی برای هواداران تیم ملی آلمان به شمار می‌رودو درگیری‌ها با مدیر ورزشی باعث نگرانی بایرنی‌ها شده و به همین دلیل قرار است الیور کان با فلیک درباره این مسئله یک جلسه داشته باشد تا تکلیف آینده او مشخص شود. به طور واضحی بایرن دوست دارد فلیک در آلیانس بماند اما نیمکت تیم ملی آلمان چیزی نیست که مربیان به آن نه بگویند. همچنین تنش‌های موجود بین حسن صالیحمیدزیچ طبق اخبار رسانه‌ها بالا گرفته و به همین دلیل بایرنی‌ها احساس می‌کنند باید درباره فلیک صحبت کرد.

هفته گذشته کان در گفت و گو با کیکر گفته بود: خیال من بابت ادامه حضور فلیک در بایرن راحت است زیرا با او تا سال ۲۰۲۳ قرارداد داریم. اما بیلد ادعا کرده در حال حاضر تنها رومنیگه حامی فلیک است و اولی هوینس و هربرت هاینر از صالیحیمدزیچ دفاع می‌کنند. موضع کان اما در این زمینه کامل مشخص نیست.

1101