آرتتا: تیرنی احتمالا فصل را از دست خواهد داد

آرتتا: تیرنی احتمالا فصل را از دست خواهد داد

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال تائید کرد که احتمال بازی کردن دوباره کیران تیرنی در این فصل بسیار کم است.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ اسکاتلندی توپچی‌ها عملکرد خوبی در این فصل از خود به نمایش گذاشته است و نزد هواداران این تیم بسیار محبوب است. او در دیدار مقابل لیورپول مصدوم شد و طبق گفته‌های آرتتا، به نظر نمی‌رسد که بتواند توپچی‌ها را بار دیگر در این فصل همراهی کند. 

به نقل از سایت گل، دستیار سابق پپ گواردیولا در منچسترسیتی در خصوص جایگزینی ژاکا در پست دفاع چپ با توجه به عملکرد خوبش در دیدار برابر شفیلد یونایتد گفت: "گرانیت نمایش خوبی در دیدار برابر شفیلدیونایتد داشت و به ما یک گزینه دیگر برای دفاع چپ اضافه کرد. تیرنی به احتمال فراوان فصل را از دست داده است، پس ما باید تمام گزینه‌های خود را برای به کار بردن در پست کیران، بررسی کنیم و ژاکا یکی از همان گزینه‌هاست."

تیرنی حالا برای حضور در رقابت‌های یورو، باید با زمان بجنگد. 

آرتتا در خصوص وضعیت دیگر مصدومان این تیم نیز گفت: "برای روز پنج شنبه، داوید لوئیز و کیران تیرنی را به طور قطع در اختیار نخواهیم داشت. امیل اسمیت رو، مارتین اودگارد و بوکایو ساکا وضعیت نامشخصی دارند و باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد."

4416