عکسی جالب از بنزما و پسرش ابراهیم؛ چقدر شبیه‌ هستند؟

عکسی جالب از بنزما و پسرش ابراهیم؛ چقدر شبیه‌ هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید یک پسر کوچک به نام ابراهیم دارد. بنزما معمولا اوقات زیادی را صرف این بچه می‌کند و نشان می‌دهد که در عشق ورزیدن به فرزند خود بسیار کوشا است چرا که مهاجم رئال مادرید هر از گاهی تصاویر و ویدیو هایی را از خودش در کنار ابراهیم بنزما به اشتراک می‌گذارد و در شبکه های اجتماعی منتشر می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در این تصویر، یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، عکس کریم بنزما را در کنار پسرش ابراهیم قرار داده است و در استوری های خود منتشر کرده است. خود کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، هم آن تصویر و در واقع استوری را برداشته و در بخش استوری های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بازنشر کرده است تا بدین ترتیب تصویر جالبی از خودش در کنار پسرش به اشتراک گذاشته شود.

کریم بنزما به تازگی ویدیویی از خودش در حال بازی و مکامله با پسرش منتشر کرده است و این استوری و عکس هم در ادامه‌ی همین قضیه بوده است. مدل موی پسر کریم بنزما فر است و با خود مهاجم رئال مادرید تفاوت دارد اما کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که این دو شباهت جالبی دارند و پسر کریم بنزما هم نمونه‌ی کوچک شده‌ی خود کریم است!

1470