فان؛ اگر بنزما اسپانیایی یا برزیلی بود و به تیم ملی دعوت می‌شد!

فان؛ اگر بنزما اسپانیایی یا برزیلی بود و به تیم ملی دعوت می‌شد!

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید از اواخر سال 2015 از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شده است و دیگر دعوت نمی‌شود. دیدیه دشان پس از اتفاقات و حاشیه هایی که میان کریم بنزما و والبوئنا شکل گرفت دیگر مهاجم رئال مادرید را به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت نکرد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری معتقدند که بنزما به دلایل نژادپرستانه توسط دشان به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود اما خود دشان صراحتا در این باره حرف نزده است و بیشتر این قضیه را به دلایل فنی مربوط دانسته است.

اکنون رسانه Inside Football، در طرح هایی به شکل طنز، بنزما را به شکل ملیت های مختلف درآورده که مهم ترین آن‌ها، اسپانیایی و برزیلی است. مثلا اگر کریم بنزما به جای فرانسوی، اسپانیایی بود، نام او به شکل "بنزیا" و فرم اسپانیایی‌شده تغییر کرده و به تیم ملی اسپانیا دعوت می‌شد.

یا اگر او برزیلی بود، با تلفظ برزیلی به اسم "بنزالوز" در می‌آمد و به تیم ملی برزیل دعوت می‌شد و می‌توانست در تورنومنت های مختلف حضور داشته باشد.

بنزما پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی فرانسه، تورنومنت های بسیار مهمی را از دست داد که از جمله‌ی آن می‌توان به یورو 2016 و جام جهانی 2018 اشاره کرد که فرانسه در اولی نایب قهرمان شد و در دومی به مقام قهرمانی رسید.

با این روند کریم بنزما یوروی آینده را هم از دست خواهد داد.

1470