رایولا ایجنت هالند: هیچ جنگی با دورتموند نداریم

رایولا ایجنت هالند: هیچ جنگی با دورتموند نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت معروف ارلینگ هالند مهاجم نروژی، صحبت‌هایی با سران باشگاه دورتموند برای آینده موکلش انجام داده است. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه دورتموند صراحتا اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد فروش ماشین گلزنی تیمش را در این تابستان ندارد. علی‌رغم مخالفت رایولا با این تصمیم، این ایجنت مدعی است که هیچ‌گونه جنگی با سران این باشگاه ندارد. 

به نقل از سایت گل، آمار گلزنی بی نظیر ارلینگ هالند در دو فصل اخیر باعث شده تا خیلی از باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال جذب او باشند. رایولا در هفته گذشته در کشور اسپانیا دیده شد و به نظر می‌رسد که برای مذاکره با رئال مادرید و بارسلونا به آن‌جا سفر کرده باشد. رایولا در خصوص آینده هالند و موضعش نسبت به سران باشگاه دورتموند گفت: "می‌توانم تائید کنم که با دورتموند در تماس بودیم. میشائیل زورک برای ما روشن ساخت که دورتموند به هیچ وجه نمی‌خواهد هالند را در تابستان به فروش برساند. من به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم، اما این به آن معنی نیست که با آن‌ها موافقم. دورتموند نظر خود را صراحتا اعلام کرد و ما با آن مشکلی نداریم. هیچ جنگی بین ما دورتموند، مطلقا وجود ندارد. رابطه من با زورک، هانس یواخیم واتسکه و سباستین کهل، هنوز دوستانه است."

گفته می‌شود که بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند تا سال آینده فعال نخواهد شد و این باشگاه می‌تواند در تابستان این بازیکن را حفظ کند.

4416