کرمانشاهی، مرد اول جدال نقش‌جهان + عکس

کرمانشاهی، مرد اول جدال نقش‌جهان + عکس

پایگاه خبری فوتبالی- گلر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ارائه یک نمایش دیدنی توانست با نمره 8.11 بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در دومین روز از هفته 20 رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم آماده سپاهان به یک تساوی باارزش دست پیدا کرد.

آن‌ها توانستند در یک دیدار پرفشار، مقابل تیمی که 7 پیروزی پیاپی را کسب کرده بود، دست‌خالی از زمین خارج نشوند تا امیدوار باشند تحت رهبری محمود فکری دغدغه‌ای به نام سقوط را نداشته باشند.

مطمئناً تمام کسانی که این بازی را تماشا کردند در انتخاب بهترین بازیکن زمین هیچ اختلافی نداشتند، چراکه فرهاد کرمانشاهی گلر 26 ساله تیم نفت مسجدسلیمان امروز با دفع خطرات مهاجمین سپاهان، یکی از بهترین بازی‌های خود را در این مدت به نمایش گذاشت و اجازه نداد دروازه‌اش مقابل مدعی اصلی قهرمانی در نقش‌جهان باز شود.

طبق آماری که از"سایت یازده " بلافاصله بعدازاین بازی منتشر شده است او 6 مهار موفق، 7 خروج موفق و 4 مهار از داخل محوطه جریمه را از خود به ثبت برساند تا با نمره 8.11 و با یک کلین شیت باارزش، مرد اول این جدال لقب بگیرد.

6641