نفت MIS گربه سیاه سپاهان در لیگ بیستم

نفت MIS گربه سیاه سپاهان در لیگ بیستم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را تا اینجای رقابت ها می توان سرسخت ترین حریف سپاهان در لیگ بیستم قلمداد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سپاهان تا پایان هفته بیستم رقابت های لیگ بیستم نمایش های خیره کننده ای داشته و با کسب 12 پیروزی، 5 تساوی و سه شکست پشت سر پرسپولیس با 41 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده است؛ اما شاید اگر طلایی پوشان با حریف دیگری در دو بازی رفت و برگشت غیر از مسجد سلیمانی ها بازی می کردند، حالا با 46 امتیاز رتبه اول را در اختیار داشتند.

با این حال تجربه یک باخت 3 بر 1 در زمین گل‌آلود زمین شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در مقابل شاگردان مجتبی حسینی و حالا تساوی در ورزشگاه نقش جهان مقابل محمود فکری سبب شده تا صدر جدول بار دیگر به رنگ قرمز باقی بماند و سپاهانی ها باید امیدوار به تغییر شرایط در بازی های پیش رو باشند.

سه شکست سپاهان در لیگ بیستم مقابل تیم های گل گهر، نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو رقم خورده است و 5 تساوی این تیم به ترتیب مقابل سایپا، ماشین سازی، پرسپولیس، فولاد خوزستان و حالا در هفته بیستم مقابل نفت مسجد سلیمان ثبت شده تا این تیم تا اینجا سخت ترین حریف سپاهانی ها در لیگ بیستم طی دو بازی رفت و برگشت باشد.

6641