توخل: من برای فتح عناوین قهرمانی به چلسی آمده‌ام

توخل: من برای فتح عناوین قهرمانی به چلسی آمده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی از رویاهایش در چلسی گفت و مدعی است که آن‌ها شخصیت و کاراکتر لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارند. 

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه هفته گذشته، دو تیم پورتو و چلسی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه رومن سانچز پیزخوان به میدان رفتند که در پایان چلسی به پیروزی ارزشمند 0-2 دست پیدا کرد. بازی برگشت این دو تیم، فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:30 بار دیگر در ورزشگاه خانگی سویا، اما این بار به میزبانی چلسی برگزار می شود. آبی‌های لندن پس از قهرمانی در لیگ اروپا سال 2019، دیگر موفق به فتح هیچ جامی نشدند و حالا روی کاغذ از شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند. چلسی پس از دیدار مقابل پورتو، روز شنبه در مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

به نقل از گل، سرمربی سابق دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما در دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و شما نمی‌توانید تیمی را پیدا کنید که رویای صعود به نیمه نهایی را نداشته باشد. همچنین در مرحله نیمه نهایی اف ای کاپ نیز هستیم و شانس صعود به فینال تورنمنت را نیز داریم. چیزی برای پنهان کردن نداریم. این باشگاه فرهنگ و ساختار مناسبی برای قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف را دارد."

4416