شهباززاده: ‌مساوی با نفت مسجدسلیمان برای ما خوب نبود/ حریف کاملا بسته و فشرده بازی کرد

شهباززاده: ‌مساوی با نفت مسجدسلیمان برای ما خوب نبود/ حریف کاملا بسته و فشرده بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی فشرده حریف کار ما را خیلی سخت کرد. هر کاری کردیم نتوانستیم رد بشویم و به گل برسیم.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده پس از تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نتیجه اصلاً برای ما خوب نبود. در طول بازی همه تلاش‌مان را کردیم نمی‌توانم بگوییم متأسفانه چون آنها هم دنبال یک امتیاز بودند تلاش‌شان را کردند که گل نخوردند و موفق شدند.

وی افزود: بازی فشرده حریف کار ما را خیلی سخت کرد. هر کاری کردیم نتوانستیم رد بشویم و به گل برسیم؛  موقعیت‌های گلزنی هم داشتیم متأسفانه نشد که بشود. 

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان و دعوت به تیم ملی و اینکه پس از بازگشت از تیم ملی دوباره نتوانست در سپاهان گل بزند، عنوان کرد: اینها نگاه از دور است همچنان شرایط خوبی دارم امروز تلاش هم کردم اما گلزنی به تیم‌هایی فشرده بازی می‌کنند سخت است و گل نزدن دلیل خاص دیگری ندارد.  قطعاً به درخشش با  تیم سپاهان همچنان امیدوار و خوش‌بین هستم.

شهباززاده درباره اینکه چه نتیجه‌ای برای سپاهان برای پایان فصل پیش‌بینی می‌کنید، گفت: بازی به بازی پیش می‌روم و از فردا تمام تمرکزمان روی تیم نساجی است که آن سه امتیاز بازی را بگیریم.

6641