عکس؛ تفریح جالب خانواده رونالدو در کنار یک اسب!

عکس؛ تفریح جالب خانواده رونالدو در کنار یک اسب!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، این روز ها انتقادات زیادی را تحمل می‌کند. او با یووه در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است و در سری آ هم شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و دیگر کم کم باید اینتر را قهرمان رقابت‌ها دانست.

به گزارش فوتبالی، اما انتقاداتی که از رونالدو مطرح می‌شود و در واقع مسائل کاری کریستیانو رونالدو، روی خانواده او تاثیری نمی‌گذارد و به نظر می‌رسد که نامزد و فرزندان فوق ستاره‌ی پرتغالی، شادابی خود را دارند و به تمام تفریحات خود هم می‌رسند.

به تازگی در عکسی که از نامزد و بچه های رونالدو، شامل دو دختر و پسر کوچکش منتشر شده، آن‌ها در کنار یک اسب هستند و مقداری یونجه هم در دست دارند. به نظر می‌رسد که جورجینا رودریگز به همراه بچه‌ها، به یک اصطبل رفته است و مشغول اسب‌سواری شده است و پیش از آن، این تصویر را در کنار اسب منتشر کرده است که در حال رسیدگی به آن بوده‌اند چرا که در دستان بچه های رونالدو مقداری یونجه و غذای اسب وجود دارد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای کریستیانو رونالدو در یوونتوس چگونه پیش می‌رود. او از نظر فردی در این فصل آمار خوبی داشته اما از نظر تیمی در تورنومنت ها به مشکل خورده است.

1470