ایجنت سابق نیمار از رد پیشنهاد سنگین رئال مادرید خبر داد

ایجنت سابق نیمار از رد پیشنهاد سنگین رئال مادرید خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی - وگنر ریبیرو ایجنت سابق نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، مدعی است که در گذشته، پاری سن ژرمن پیشنهاد 300 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب نیمار را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، غول لیگ فرانسه در سال 2017 توانست با مبلغ رکورد شکن 222 میلیون یورویی، نیمار را از بارسلونا به خدمت بگیرد. بعد از انتقال وینگر سابق سانتوس به پاریس، همواره شایعاتی مبنی بر بازگشت نیمار به لالیگا و حتی پیوستن او به رئال مادرید شنیده می‌شد. با وجود تمامی این اخبار، مدیربرنامه‌های سابق این بازیکن اذعان کرد که پاری سن ژرمن قصد فروش وینگر بیست و نه ساله‌اش را حتی به قیمت 1 میلیون یورو هم ندارد! 

به نقل از سایت گل، وگنر ریبیرو به اکیپ فرانسه گفت: "در آن زمان، نیمار در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید قرار داشت. سران رئال مادرید حاضر به پرداخت مبلغ 300 میلیون یورو هم بودند. فلورنتینو پرز این موضوع را به من اطلاع داد، اما ناصر الخلیفی آن را نپذیرفت. ناصر الخلیفی کاملا به صورت واضح اعلام کرد که حتی یک میلیون یورو هم، او را به فروش نیمار راضی نمی‌کند."

با وجود حواشی بی پایان آینده نیمار، او تعهد خود را در این چند سال اخیر به پاری سن ژرمن اثبات کرده است. نیمار در 106 بازی، 83 گل به ثمر رسانده و همراه پاریس به قهرمانی‌های مختلفی دست پیدا کرده است.

4416