عکس؛ بازیکنی شبیه به آگوئرو در تیم رقیب بارسلونای بی؟

عکس؛ بازیکنی شبیه به آگوئرو در تیم رقیب بارسلونای بی؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو، مهاجم کنونی منچسترسیتی، در پایان این فصل پس از ده سال حضور در جمع آبی آسمانی‌ها از این تیم می‌رود و باید دید که مقصد آینده‌ی او کدام تیم خواهد بود. برخی معقدند که او به بارسلونا خواهد رفت و هم‌تیمی مسی خواهد شد چرا که دوست صمیمی لئو مسی هم هست. از طرفی برخی هم معتقدند که آگوئرو به زندگی در انگلیس خو گرفته است و از این کشور بیرون نخواهد رفت و به باشگاهی دیگر در لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اما تصویری جالب در شبکه‌های اجتماعی توسط کابران وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است و آن هم عکس یک بازیکن در لیگ دسته سوم اسپانیاست. در واقع از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی، یکی از بازیکنان ایبیزا، که بارسلونای بی را در این هفته از رقابت های لیگ دسته سوم اسپانیا شکست داد، تشابه جالبی به سرجیو آگوئرو، مهاجم آرژانتین منچسترسیتی دارد.

آگوئرو در تیم ملی آرژانتین رفاقتی بسیار صمیمانه با لیونل مسی دارد و گفته می‌شود که آن‌ها دوستانی خانوادگی هم هستند. باید دید که این مسئله منجر به انتقال آگوئرو به بارسلونا خواهد شد یا آگوئرو تصمیم به ماندن در انگلیس می‌گیرد و فوتبال جزیره را ترک نخواهد کرد.

1470