سیوهای کرمانشاهی مانع هشتمین برد متوالی سپاهان

سیوهای کرمانشاهی مانع هشتمین برد متوالی سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان نفت مسجد سلیمان با درخشش مقابل سپاهان و چند واکنش خوب اجازه نداد دروازه تیمش مقابل شاگردان محرم نویدکیا باز شود.

به گزارش فوتبالی، نفت مسجدسلیمان در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان به تساوی بدون گل دست یافت که فرهاد کرمانشاهی گلر این تیم بود و این دروازه بان توانست با چند واکنش خوب از فروپاشی دروازه تیمش جلوگیری کند.

ثبت کلین‌شیت و نمایش های خوب کرمانشاهی در بازی های گذشته نفت مسجد سلیمان، محمود فکری را بر آن داشت تا در بازگشت به نیمکت نفتی ها از این دروازه بان بلند قامت در تقابل حساس با سپاهان میدان دهد، اعتمادی که از سوی فکری انجام شد و در نهایت با نتیجه دلخواه و یک تساوی ارزشمند مقابل شاگردان محرم نویدکیا خاتمه یافت. 

کرمانشاهی در مقابل خط حمله سپاهان ایستادگی خوبی داشت و با واکنش های خوبی که از خود نشان داد موفق شد دروازه خود را بسته نگه داشته و کلین شیت کند.

بهترین واکنش گلر نفتی‌ها روی شلیک تماشایی دانیال اسماعیلی فر در 89 بود که گلر نفتی ها شوت دانیال اسماعیلی فر را از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب خود به بیرون هدایت کرد.

نمایش خوب فرهاد کرمانشاهی در قفس توری نفت مسجد سلیمان مانع هشتمین برد متوالی سپاهان شد تا این تیم علاوه بر از دست دادن 2 امتیاز حساس صدر جدول را هم ب پرسپولیس بدهد.

7655