جنجال پدیده جدید دورتموند: زندگی در خانه مجردی در سن 16 سالگی

جنجال پدیده جدید دورتموند: زندگی در خانه مجردی در سن 16 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - در دنیای فوتبال شکوفایی بازیکنان هر لحظه زودتر و سریع تر می شود. آنسو فاتی، پدری، وینیسیوس جونیور و ... برخی از بازیکنانی هستند که در سالهای اخیر شکوفا شده اند و  در ماه های اخیر یک پدیده جدید در فوتبال آلمان رو شده است: یوسفا موکوکو.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 16 ساله دورتموند نامش را به عنوان یکی از ستارگان آینده مطرح کرده است اما اخیرا اولین مصدومیت جدی دوران فوتبالش را تجربه کرده و ادامه فصل را از دست داده است. موکوکو مجبور است که بازیهای دورتموند را از خانه تماشا کند اما این خانه نشینی او جنجال بزرگی را در روزهای اخیر ایجاد کرده است.

موکوکو فقط 16 سال سن دارد و بر اساس قوانین آلمان، فردی در این سن فقط در حضور یک فرد بزرگسال می تواند در آپارتمان اقامت داشته باشد. دورتموند برای بازیکنان نوجوان خود یک خوابگاه در نظر گرفته است اما در مورد موکوکو استثنا در نظر گرفتند و اجازه دادند که به آپارتمان خودش برود. در حقیقت موکوکو با اجازه والدینش و باشگاه به این آپارتمان نقل مکان کرده است.

به هر صورت به نظر می رسد این بازیکن با وجود آن که فقط 16 سال سن دارد با حاشیه های زیادی مواجه شده است و باید بیشتر مراقب خودش باشد چرا که اخیرا با تماس چند تن از مهمان ها، پای پلیس هم به خانه وی باز شده است هر چند که در نهایت مهمان ها از شکایت صرفنظر  کردند.

4125