انتظاری: می‌توان از پرسپولیس انتظار موفقیت آسیایی داشت

انتظاری: می‌توان از پرسپولیس انتظار موفقیت آسیایی داشت

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط خوب تیم می‌توان انتظار داشت که پرسپولیس در آسیا بار دیگر مدعی باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سهراب انتظاری با اشاره به شرایط سرخپوشان در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. پرسپولیس از همه نظر در بازی‌ها عملکرد خوبی دارد و می‌تواند دوباره در آسیا به یک مدعی تبدیل شود.

وی افزود: پرسپولیس از هر نظر شرایط خوبی دارد و از نظر تاکتیکی به بلوغ خوبی رسیده است. تیمی که در هر بازی چندین و چند موقعیت مسلم گلزنی خلق می‌کند و حتی به قدرتمندترین رقبا هم موقعیت گلزنی نمی‌دهد یعنی خوب کار کرده است و می‌توان از این تیم انتظار موفقیت داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم با روحیه خوبی پا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشته است، تصریح کرد: با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول و برد اخیر، تیم با شرایط خوبی از نظر روحی پای به لیگ قهرمانان گذاشته و امیدوارم بتوانیم با حفظ همین روند خوب، در آسیا هم به موفقیت برسیم.

وی در مورد عملکرد مهاجمان پرسپولیس تصریح کرد: باید بازیکنان تمرکزشان را حفظ کنند چرا که در لیگ قهرمانان آسیا شرایط نسبت به لیگ متفاوت است و باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانیم. امیدوارم مهاجمان با حفظ تمرکز در این بازی‌ها موفق ظاهر شوند و در گلزنی عملکرد خوبی داشته باشند.

انتظاری در رابطه با انتقاداتی که علیه مهاجمان پرسپولیس مطرح می‌شود، اضافه کرد: به طور حتم شرایط بهتر خواهد شد. در بخش هجومی تیم تغییرات زیادی داشته اما بهترین مهاجمان ایران در خط حمله پرسپولیس حضور دارند و به طور حتم مشکل گلزنی تیم حل خواهد شد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد شانس موفقیت تیم در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در دو دوره از سه سال اخیر فینالیست بوده و رقبا از این تیم واهمه دارند. به طور حتم دوباره هم در آسیا موفق خواهیم شد.

6641