خشم سرمربی لسترسیتی از بازیکنانش؛ پارتی گرفتند و مخفی شدند!

خشم سرمربی لسترسیتی از بازیکنانش؛ پارتی گرفتند و مخفی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازیکن لسترسیتی در یک مهمانی پرحاشیه حضور پیدا کردند و بعد از آن که مربیشان بو برد و عصبانی شد، قبل از رسیدن پلیس ها به محل، مخفی شدند.

به گزارش فوتبالی، برندن راجرز سرمربی لسترسیتی خبردار شد که جیمز مدیسون، هاروی بارنز، حمزه چودهوری در خانه آیوزه پرز هستند و به همراه 18 نفر دیگر مهمانی گرفته اند آن هم در حالی که در دوره شیوع کرونا، برگزاری مهمانی با این حجم از جمعیت در انگلیس ممنوع است.

راجرز تصمیم گرفت که به این بازیکنان پیامک بزند و به آنها بگوید که باید با او تماس بگیرند. این بازیکنان همگی چراغ های خانه را خاموش کردند و خودشان را مخفی کردند و بعد از آن نیمی از  مهمان ها با تاکسی به خانه چودهوری رفتند که 30 مایل تا ناتینگام فاصله دارد و مهمانی را تا ساعت یک بامداد ادامه دارند. به همین خاطر بود که سه تا از این چهار نفر از ترکیب تیمشان در شب شکست مقابل وستهام خط خوردند و بارنز هم به علت مصدومیت حضور نداشت.  

یک منبع آگاه در این باره گفت:" همه در حال لذت بردن از مهمانی بودند که ناگهان بازیکنان به همدیگر گفتند:" به تلفنتان نگاه کنید." آنها پیامی از برندن دریافت کرده بودند. مربی لستر به آنها گفت که از کارشان خبر دارد و باید هر چه زودتر پارتی را متوقف کنند. بازیکنان به همه گفتند که قایم شوند و چراغ های خانه را خاموش کردند، انگار که کسی خانه نیست تا با حضور پلیس ها مواجه نشوند."

لستر برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد تلاش می کند و راجرز نمی خواهد که در این روزهای کلیدی تمرکز تیمش این گونه به هم بریزد.

4125