خشم ولفسبورگ از صحبت های بازیکن هلندی علیه واکسن کرونا

خشم ولفسبورگ از صحبت های بازیکن هلندی علیه واکسن کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ولفسبورگ در نظر دارد که جلسه ای را با ووت وگهورست برگزار کند چرا که این مهاجم اخیرا صحبت هایی جنجالی علیه واکسن کرونا داشته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هلندی در مصاحبه با برنامه "اسپورت استودیو" در شبکه آلمانی ZDF با صحبتی در مورد یکی از پست های اینستاگرامی خود مواجه شد. وگهورست در ماه دسامبر در این پیام اینستاگرامی نقل قولی از کریستین نورتروپ فعال ضد واکسیناسیون آمریکایی منتشر کرد که این پزشک گفته بود:" واکسی را تصور کنید که به حدی ایمن است که شما را وادار می کنند که آن را بزنید تا با یک بیماری مبارزه کنید که به حدی مرگبار است که باید تست بدهی که بفهمی به آن مبتلا هستی." وگهورست با اشاره به این نقل قول نوشته بود:" همین است، به مردم اطلاع رسانی کنید."

وگهورست به حدی در این باره پیام های منفی دریافت کرد که مجبور شد این پست را حذف کند. وگهورست در مصاحبه با ZDF در این باره توضیح داد:" افراد زیادی بودند که به شکل اشتباهی به این ماجرا واکنش نشان دادند. این مسله بسیار مهم و پیچیده ایست. برای من از آن زمان تا کنون همین مهم بود که همه این مسئله را بررسی کنند و دقیق تر به آن فکر کنند. در زمان تصمیم گیری برای خودم و آینده ام این مسئله خیلی مهم بود."

بعد از آن مجری برنامه از وگهورست پرسید که بهترین تصمیم در مورد واکسن چیست که این بازیکن در جوابش گفت:" هر کسی می تواند تصمیمی را بگیرد که از نظر خودش بهترین است."

باشگاه ولفسبورگ از صحبت های وگهورست خوشش نیامده است و به همین خاطر مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرد که به زودی با این بازیکن جلسه خواهند گذاشت تا با او صحبت کنند. یورگ اشماتکه مدیر ورزشی ولفسبورگ گفت:" وقتی که وجود کرونا را انگار می کنی، یک عقیده ساده را بیان نمی کنی بلکه حقایق را تغییر می دهی."

4125