خساست نیمار: با ثروت میلیونی، بازیهای فوتبال را غیرقانونی می بیند

خساست نیمار: با ثروت میلیونی، بازیهای فوتبال را غیرقانونی می بیند

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار یکی از بهترین بازیکنان نسل خود است. مهاجم برزیلی در سال 2013 از سانتوس راهی بارسلونا شد و پس از چهار سال درخشان  با 222 میلیون یورو به پی اس جی ملحق شد و به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی برای جلب رضایت نیمار تصمیم گرفت که دستمزد قابل توجهی را به وی بپردازد. در حقیقت نیمار در تیم پاریسی هفته ای ششصد هزار پوند دستمزد دریافت می کند.

نیمار با وجود چنین درآمد و ثروتی ترجیح می دهد که برای تماشای فوتبال هزینه ای نپردازد و مسابقات فوتبال را به صورت غیرقانونی و از اینترنت تماشا کند. در حقیقت نیمار اخیرا در استوری اینستاگرامی خود، اسکرین شاتی از تماشای بازی پی اس جی و استراسبورگ منتشر کرده است. نیمار به علت محرومیت در بازی شنبه حضور نداشت اما پیروزی تیمش با نتیجه چهار بر یک را از خانه تماشا کرد اما کاربران از این که او به صورت غیرقانونی بازی را تماشا می کند، عصبانی شدند. در حقیقت در تصویر منتشر شده توسط نیمار، تبلیغی دیده می شود که مخصوص سایت های غیرقانونی اینترنتی است.

کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های مختلفی به این حرکت نیمار داشته اند. یک نفر نوشته است:"این یارو یک مولتی میلیونر است و همچنان از سایت های پخش غیرقانونی استفاده می کند." و دیگری نوشته است:"احترامم به نیمار وقتی که فهمیدم از سایت های غیرقانونی پخش فوتبال استفاده می کند، بیشتر شد!"

4125