عقب نشینی بایرن مونیخ از جذب رایگان هافبک لیورپول

عقب نشینی بایرن مونیخ از جذب رایگان هافبک لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هفته های آینده برای آینده بسیاری از بازیکنان مهم است. بسیاری از بازیکنان آخرین بازیهایشان را در تیم کنونی انجام می دهند چرا که بعد از آن به بازیکن آزاد محسوب خواهند شد و می توانند تیم دیگری را برای خود انتخاب کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از این نفرات جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول است که از تیم کلوپ جدا خواهد شد و باید مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند. این بازیکن 30 ساله هلندی در حال مذاکره با باشگاه های مختلف است. رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا یکی از علاقمندان به اوست. کومان از زمان هدایت تیم ملی هلند رابطه خوبی با واینالدوم دارد. از سویی از بایرن مونیخ نیز به عنوان یکی از گزینه های واینالدوم اسم برده می شد اما باشگاه آلمانی از خرید این بازیکن کاملا عقب نشینی کرده است.

رسانه های آلمان گزارش داده اند که وکیل واینالدوم به مونیخ سفر کرده و در مورد موکلش صحبت کرده است اما درخواست مالی بالای بازیکن هلندی باعث شده تا تیم المانی از خرید وی صرفنظر کند. از سویی بایرن همچنان برای خط فلوریان نویهاوس هافبک گلادباخ به صورت جدی تلاش می کند.  این بازیکن هلندی پنج فصل در لیورپول بازی کرده که بیش از 200 بازی داشته و 22 گل و شانزده پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

4125