سوال روز؛ اینتر برای قهرمانی به چند امتیاز دیگر نیاز دارد؟

سوال روز؛ اینتر برای قهرمانی به چند امتیاز دیگر نیاز دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر بازی روز گذشته خود مقابل کالیاری را برد تا برای قهرمانی از ۸ بازی آینده تنها به ۱۳ امتیاز نیاز داشته باشد.

به گزارش فوتبالی،  اینتری‌ها برای پایان دادن به قهرمانی های متوالی یوونتوس زحمت زیادی کشیدند. هرچند آن‌ها از رقابت‌های اروپایی کنار رفتند و از جام حذفی حذف شدند اما حالا با یازده برد پیاپی رکورد خوب برجای گذاشتند و حالا در فاصله ۸ هفته مانده تا انتهای لیگ اختلاف خوبی با تیم دوم یعنی میلان ایجاد کرده‌اند. اختلافی ۱۱ امتیازی. یوونتوس هم که می‌خواست دهمین قهرمانی پیاپی‌اش را کسب کند حالا ۱۲ امتیاز کمتر از اینتر دارد.

کونته فصل گذشته هم آماری خوب داشت و تنها یک امتیاز از تیم قهرمان کمتر امتیاز کسب کرد اما امسال با کسب ۷۴ امتیاز از ۳۰ بازی کاری کرده که برای اولین قهرمانی آبی و مشکی‌پوشان از سال ۲۰۱۰، اینتری‌ها از بازی‌های آینده تنها ۱۳ امتیاز بخواهند. یعنی اینتر اگر تنها ۴ برد و ۱ تساوی از ۸ بازی آینده کسب کند قهرمان است. آن‌ها تا اینجای فصل میانگین ۲.۴۷ امتیاز از هر بازی را داشته‌اند و به نظر می‌رسد کسب تنها ۴ برد دیگر، برای آن‌ها امری ناممکن جلوه نکند. رسانه کوریره با قطعی دانستن این قهرمانی حتی اعلام کرده فصل آینده هم اینتر می‌تواند قهرمان شود.

1101