پیکان- گل‌گهر؛ به یاد اولین گل با دست فوتبال! (عکس)

پیکان- گل‌گهر؛ به یاد اولین گل با دست فوتبال! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان و گل‌گهر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در بازی رفت دو تیم اتفاق جالبی افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم لیگ برتر امروز پیکان و گل‌گهر با هم دیدار می‌کنند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم در سیرجان با نتیجه دو بر یک به سود خودروسازان به پایان رسید و حالا گل گهر برای جبران آن شکست به تهران آمده است.

در بازی رفت اما یک اتفاق جالب رخ داد؛ نادر محمدی پدیده اوت اندازی فوتبال ایران که در عضویت پیکان است، در آن مسابقه یک پرتاب اوت زیبا را انجام داد که توپ با اشتباه علیرضا حقیقی به دست دروازه بان گل‌گهر خورد و وارد دروازه شد.

اوت بلند محمدی باعث شد تا به نوعی اولین گل فوتبال ایران با دست به ثمر برسد و آن زمان این گل بسیار مورد توجه واقع شد و خیلی از رسانه های داخلی و خارجی به آن پرداختند. حالا در شرایطی که محمدی بسیار شناخته شده تر از آن زمان شده و تیم ها روی اوت های بلندش برنامه هم دارند، پیکان و گل گهر بار دیگر رودرروی هم قرار می‌گیرند.

بی تردید شاگردان امیر قلعه نویی برای جبران آن شکست تلخ انگیزه زیادی دارند. هرچند که تیم مهدی تارتار هم بعد از متوقف کردن استقلال در هفته گذشته برای رسیدن به بالای جدول رویاهای زیادی را در ذهن خود دارد.

گفتنی است؛ دیدار پیکان و گل‌گهر ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

7474