عواقب میزبانی هند؛ جنگ توئیتری طرفداران پرسپولیس و گوا

عواقب میزبانی هند؛ جنگ توئیتری طرفداران پرسپولیس و گوا

پایگاه خبری فوتبالی- جنگ توئیتری هواداران پرسپولیس و گوای هند، به جاهای باریک کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، دردسرهای پرسپولیس برای رسیدن به گوا و تاخیر در اعلام شدن نتیجه تست کرونای شاگران یحیی گل‌محمدی باعث شد تا هواداران پرسپولیس، شدیدا از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دادن میزبانی به هند گلایه کنند و بگویند که باشگاه گوا شایسته میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نبوده است.

اعتراض پرسپولیسی‌ها، از طرف هندی‌ها بی جواب نمانده تا یک جنگ بزرگ در توئیتر راه بیفتد. جنگی که کماکان ادامه دارد و در پست صفحه توئیتری لیگ قهرمانان آسیا که مربوط به تمرین بازیکنان گوا با توپ ویژه این مسابقات است، شاهد کل کل شدید طرفداران پرسپولیس و همگروه هندی‌شان هستیم.

طرفداران پرسپولیس در توئیتهایشان، از کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرده‌اند که چرا میزبانی را به کشوری داده که از دید آنها فاقد استاندارهای لازم برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا است. 

پرسپولیسی‌ها روی تاخیر در اعلام نتیجه اولین تست کرونای شاگردان یحیی مانور کرده و نوشته‌اند که این اتفاق باعث شده پرسپولیس در فاصله 48 ساعت مانده به اولین بازی‌اش در مرحله گروهی، هنوز امکان تمرین در ورزشگاه گوا را پیدا نکرده باشد.

طرفداران اف سی گوا، طبیعتا این توئیت‌ها را بدون پاسخ رها نکرده‌اند و نوشته‌اند قطعا اگر ایران فاکتورهای لازم برای میزبانی لیگ قهرمانان را داشت، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را به ایرانی‌ها می‌داد.

نکته عجیب اینکه هندی‌ها بیشتر از آنکه با دلایل ورزشی جواب اعتراض طرفداران پرسپولیس را بدهند سراغ موارد غیرورزشی رفته‌اند و با ادبیاتی غیرمحترمانه به صحبت هواداران پرسپولیس پاسخ داده‌اند.

1984