فولادی ها بازی با العین را فراموش می‌کنند

فولادی ها بازی با العین را فراموش می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی - نکونام لالیگایی های سابق این بار در لیگ قهرمانان آسیا با هم نبرد خواهند کرد و باید دید چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فولاد ایران موفق شد در دیدار پلی‌آف برابر العین امارات با چهار گل پیروز شود و مقتدرانه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. فولاد با این برد به گروه چهارم رقابت‌ها راه یافت و با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن قرار گرفت تا به نوعی با حضور السد و النصر کار سختی برای صعود داشته باشد، تیم‌هایی که در فصل قبل رقابت‌ها به راحتی از مرحله گروهی صعود کردند.

قرمزهای اهواز حال باید این برد چهار گله را فراموش کنند و به فکر شش دیدار آتی باشند تا برای موفقیت بزرگتر تلاش کنند. شاگردان نکونام باید سقف آرزوهای خود را بالاتر ببرند و با عملکردی که در برابر العین به نمایش گذاشتند، نشان دادند که حریف گردن کلفتی برای تمام تیم‌ها هستند.

شاگردان نکو در قدم اول رقابت‌ها باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه ۲۵ فروردین برابر السد قطر قرار بگیرند و با ستاره‌های تیم ژاوی تقابل کنند. سخت‌کوشی و دویدن‌های زیاد تیم فولاد قطعا می‌تواند در این دیدار کارساز شود اما اگر بازیکنان فولاد بخواهند مغرور شوند مجازات خواهند شد. آن‌ها قطعا بدون توجه به اسم و رسم ستاره‌های السد برای موفقیت خواهند جنگید تا بازهم یک پاداش ویژه به مردم خوزستان و ایران بدهند.

7474