سوژه روز؛ تیم کلمبیایی به دلیل ابتلای بازیکنان به کرونا ۷ نفره بازی کرد

سوژه روز؛ تیم کلمبیایی به دلیل ابتلای بازیکنان به کرونا ۷ نفره بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – یک تیم کلمبیایی مجبور شده با وجود مصدومیت‌ها و ابتلای بازیکنانش به کرونا با ۷ بازیکن به زمین برود.

به گزارش فوتبالی، تیم ریونگرو آگیلاس در بازی روز گذشته خود مقابل بویاکا چیکو مجبور شد تنها با حضور ۷ بازیکن به میدان برود. این تیم با حضور ۷ بازیکن هم مقاومت جانانه‌ای نشان داد و تا دقیقه ۵۷ گلی دریافت نکرد اما مقاومتش در هم شکست و ۳-۰ عقب افتاد. این دیدار البته ناتمام ماند زیرا جیووانی مارتینز، بازیکن این تیم در دقیقه ۷۹ دچار مصدومیت شد و به بیرون از زمین رفت. در این حالت دیگر تنها ۶ بازیکن در زمین بودند و طبق قوانین ادامه بازی ممکن نبود. به همین دلیل بازی متوقف شد.

مشکلات آگیلاس از چند روز قبل آغاز شده بود که ۱۶ بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شدند و با توجه به مصدومیت ۷ بازیکن، آن‌ها بازیکن کافی نداشتند. مسئولین لیگ تصمیم گرفتند بازی را عقب نیندازند و حتی رئيس سازمان لیگ اعلام کرد اگر ۷ بازیکن هم وجود داشته باشند باید در زمین حاضر شوند. به همین دلیل جهت جلوگیری از محرومیت، تیم آگیلاس در زمین حاضر شد.

پس از خاتمه یافتن بازی حساب رسیمی این تیم در توییتر نوشت: ما امروز بازی را باختیم اما نبرد مقابل کووید را پیروز خواهیم شد. به شما افتخار می‌کنیم بچه‌ها!

1101