انتقاد تند مورینیو از سولشر: خوب شد او پدر سون هیونگ مین نیست!

انتقاد تند مورینیو از سولشر: خوب شد او پدر سون هیونگ مین نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته در جریان بازی مچستر و تاتنهام یک گل از منچستری‌ها به دلیل خطا روی سون رد شد. پس از پایان بازی سرمربی منچستر اعلام کرد اگر پدر سون بوده و می‌دیده در چنین صحنه‌ای او روی زمین افتاده دیگر شب در خانه به او غذا نمی‌داده است. حرف‌هایی که با انتقاد تند مورینیو مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو پس از پایان بازی گفته: اول از همه باید یک مسئله را مطرح کنم. از حرف‌های سولشر درباره سون شگفت زده شدم. از من در این رابطه نپرسیدید اما با خود اوله صحبت کردم. اگر من می‌گفتم فلان بازیکن از تیم دیگر فرزندم بود و برایش غذا نمی گرفتم یا چنین حرفی، واکنش‌ها چه بود؟ بسیار ناراحت کننده است و بسیار غم‌انگیز است که از من در این رابطه صحبت نکردید و همان گونه که با من برخورد می‌کنید با دیگران برخورد نمی‌کنید.

سرمربی تاتنهام در ادامه گفته: سانی (سون هیونگ مین) خیلی خوش‌شانس است که پدری مثل اوله ندارد. من یک پدر هستم و به عنوان پدر شما همیشه باید برای فرزندان‌تان غذا فراهم کنید و ربطی به کارهای‌شان ندارد. اگر مجبور باشید برای‌شان غذا بدزدید باید این کار را کنید. خیلی خیلی از این حرف‌ها ناامید شدم. از نظر من همان گونه که در پرتغال می‌گوییم، نان نان است و پنیر پنیر. به اوله گفتم که درباره حرف‌هایش چه فکری می‌کنم. به شما هم باید بگویم که ناامید هستم در ۵ یا ۶ سوالی که کردید از این موضوع خبری نبود.

1101