ادعای خبرورزشی/درخواست 15 میلیاردی بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد

ادعای خبرورزشی/درخواست 15 میلیاردی بازیکن پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنان پرسپولیس که در لیست یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد حضور دارد درخواست عجیبی از مدیران این باشگاه داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند، هنوز برخی از بازیکنان این تیم قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. 

از زمان حضور جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل، یکی از مواردی که بعد از مشورت با یحیی گل محمدی در دستور کار  مدیرعامل پرسپولیس قرار گرفت، تمدید قرارداد با بازیکنانی بود که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شوند.

بازیکنانی مانند نوراللهی، کنعانی‌زادگان، کامیابی‌نیا و امیری جزو همین دسته هستند. باشگاه در تلاش است قرارداد آنها را تمدید کند تا کادر فنی این تیم در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشد اما هنوز توافق با این بازیکنان نهایی نشده است.

در همین راستا امروز روزنامه خبرورزشی ادعا کرده یکی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد درخواست عجیب و غریبی از باشگاه پرسپولیس داشته است. این بازیکن کلیدی که مدعی رسیدن پیشنهاد خارجی از کشور قطر برای خودش است، توسط مدیربرنامه‌هایش از باشگاه پرسپولیس خواسته است برای فصل آینده با او قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی ببندند.

در حالی که بالاترین رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در این فصل 4 میلیارد و 500 میلیون بوده است مطرح شدن این پیشنهاد سنگین می تواند پرسپولیس را به حاشیه ببرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مدیران این باشگاه فعلاً با درخواست عجیب این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش مخالفت کرده‌اند، هر چند که این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش امیدوارند با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند توجه تیم‌های خارجی به ویژه قطری را جلب کرده و به لیگ ستارگان بروند.

پیدا کردن نام این بازیکن نمی‌تواند کار سختی باشد و با یک جستجوی ساده می شود به نام این بازیکن رسید.

این بازیکن در ابتدای نقل‌وانتقالات تابستانی هم خواهان اصلاح مبلغ قراردادش شده بود و درنهایت با فشار هواداران و کادرفنی این اتفاق افتاد و او کار خود را در پرسپولیس از سر گرفت و ظاهرا این‌بار هم موضوع مورد بحث او و مدیران پرسپولیس مسائل مالی است که البته به نظر نمی‌آید این بار توافق به راحتی صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس در این فصل قصد دارد برای پرهیز از هرگونه حاشیه که فصل گذشته به وجود آمد پیشنهاد بازیکنان این تیم را به صورت کتبی از آنها دریافت کند تا اگر توافقی حاصل نشد مدیران این باشگاه مقصر جدایی بازیکنان معرفی نشوند.

7655