واکنش پیرلو به احتمال جریمه شدن رونالدو

واکنش پیرلو به احتمال جریمه شدن رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - "یوونتوس رونالدو را جریمه نخواهد کرد." این حرفی است که آندره آ پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی خود زد. کریستیانو رونالدو به خاطر پرتاب پیراهن خود پس از بازی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو معتقد است یوونتوس رونالدو را جریمه نخواهد کرد. گزارش هایی وجود داشت که رونالدو می‌خواسته پیراهن خود را به یک پسر توپ جمع‌کن بدهد اما حرف های پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی به گونه‌ای است که نشان می‌دهد احتمالا واقعیت چیز دیگری بوده است.

به نظر می رسید رونالدوی 36 ساله با وجود پیروزی یوونتوس برابر جنوا خوشحال نبود و پس از سوت پایان بازی پیراهن خود را به زمین انداخت.

یکی از خبرنگاران سایت گل گزارش داده بود که رونالدو با دادن پیراهن خود به یک پسر توپ جمع‌کن موافقت کرده است و می‌خواسته این کار را انجام دهد. با این حال ، جنس حرف های آندره‌آ پیرلو متفاوت از چنین چیزی بود و تأیید کرد که ستاره سابق رئال مادرید به دلیل عدم گلزنی ناراحت بوده است.

پیرلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "طبیعی است که او می خواست گل بزند ، مخصوصاً وقتی بازی پیچیده و دشوار شده بود، زیرا او یک قهرمان است و همیشه می خواهد اثر خود را بگذارد."

سرمربی یوونتوس همچنین اضافه کرد که باشگاه، مهاجم پرتغالی خود را به دلیل واکنش او جریمه نخواهد کرد:"من فکر نمی‌کنم او جریمه شود همانطور که برای بازیکنان دیگر نیز اتفاق می‌افتد، او ناراحت بود. بازی تمام شد و طبیعی است که او عصبی بوده باشد. فکر نمی کنم باشگاه او را جریمه کند."

1470