عکس؛ آتشی که رونالدو به پا کرد؛ چرا پیراهن یوونتوس را دور انداختی؟

عکس؛ آتشی که رونالدو به پا کرد؛ چرا پیراهن یوونتوس را دور انداختی؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از پیروزی سه بر یک یووه مقابل جنوا به نظر می‌رسید که مقداری ناراحت است چرا که بازی خوبی نداشت و موفق به گلزنی نشد و یک بار هم توپ را به تیرک زد. او پیراهن یوونتوس را پس از سوت پایان در آورد و در ورزشگاه به دور انداخت و در واقع آن را روی زمین پرتاب کرد.

به گزارش فوتبالی، همین رفتار رونالدو انتقادات زیادی را از سوی رسانه‌ها به همراه داشته است چرا که آن را بی احترامی به لباس یوونتوس تلقی کرده بودند. یک پسر توپ جمع کن پیراهن رونالدو را از روی زمین برای خودش برداشت و برخی مدعی شدند که رونالدو می‌خواسته پیراهن را به این توپ جمع کن بدهد و برای همین آن را درآورده و پرتاب کرده است اما اگر رونالدو می‌خواسته پیراهنش را به این پسر بدهد، پس چرا آن را به روی زمین انداخت و به دست آن پسر توپ جمع کن نداد؟

همچنین رونالدو پیش از ترک زمین سر خود را تکان می‌داد که این قضیه نشان از ناراحتی او بوده است.

همین مسئله موجب شده تا دوباره موجی از انتقادات علیه کریستیانو رونالدو شکل بگیرد. او در این فصل به خاطر حذف یووه از لیگ قهرمانان و از دست دادن قهرمانی در سری آ، به شدت مورد انتقاد بود و این قضیه‌ی ناراحتی او و پرتاب پیراهن هم بیش از پیش به انتقادات افزوده است چرا که رسانه‌های ایتالیایی این رفتار رونالدو را مورد نکوهش قرار داده‌اند.

رونالدو در سن 36 سالگی همچنان آمار خوبی از لحاظ فردی دارد اما از نظر تیمی در یوونتوس دچار مشکل در فتح جام ها شده است و پس از دور انداختن پیراهن این انتقاد مطرح شد که به نظر می‌رسد رونالدو آنچنان علاقه‌ای به بیانکونری‌ها ندارد و خودش را اولویت می‌داند. 

البته این‌ها حرف و حدیث ها و شایعاتی است که در برخی از منابع ایتالیایی مطرح شده و به نوعی رونالدو با این حرکت خود، آتش انتقاد را در رسانه ها برانگیخت و تنور حرف هایی که علیه او زده می‌شود را داغ کرد.

1470