بتیس 1-1 اتلتیکومادرید؛ همه چیز به سود بارسلونا و رئال مادرید

بتیس 1-1 اتلتیکومادرید؛ همه چیز به سود بارسلونا و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکومادرید در ادامه روند سینوسی خود برابر رئال بتیس متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته سی‌ام لالیگا، دو تیم رئال بتیس و اتلتیکومادرید از ساعت 23:30 یک شنبه شب به مصاف هم رفتند. این دیدار برای اتلتیکومادرید بسیار حائز اهمیت بود، زیرا آن‌ها برای افزایش فاصله خود با رئال مادرید و بارسلونا، نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی داشتند. 

در نیمه اول، شاگردان سیمئونه بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ابتدا نیز مزد بازی هجومی خود را گرفتند. در دقیقه 5 یانیک فریرا کاراسکو با پاس آنخل کوریا، اتلتیکومادرید را به گل رساند. پس از این گل نیز، روخی بلانکوس فشار خود را برای افزایش تعداد گل‌های خود حفظ کرد، اما خلاف جریان بازی این کریستین تیو بود که در دقیقه 20، بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل بازی به شکل متعادلی دنبال شد و نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

در نیمه دوم، رئال بتیس بدون شک تیم برتر میدان بود. آن‌ها مالک توپ و میدان بودند و موقعیت‌های متعددی سمت دروازه اوبلاک خلق کردند، اما درخشش این گلر اسلوونیایی، اجازه نداد تا روخی بلانکوس بازنده میدان باشد. این دیدار در نهایت با همان تساوی 1-1 به پایان رسید. 

اتلتیکومادرید با این تساوی 67 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. رئال مادرید با 66 امتیاز و بارسلونا با 65 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

4416