تست کرونای سپیدرودی‌ها با حضور نماینده ویژه

تست کرونای سپیدرودی‌ها با حضور نماینده ویژه

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار سپیدرود برابر مس نوین به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم لغو شد و حالا در مورد برگزاری دیدار قرمز پوشان برابر نفت و گاز گچساران نیز ابهام وجود دارد.  

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از مثبت شدن تست کرونای بیش از ۱۵ نفر از بازیکنان سپیدرود و لغو مسابقه روز یکشنیه این تیم برابر مس نوین کرمان به درخواست سازمان لیگ تست دوباره کرونا با حضور نماینده ویژه فدراسیون فوتبال از اعضای باشگاه سپیدرود گرفته شد.

در همین راستا تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی عصر یکشنبه در محل کمپ قرنطینه تیم فوتبال سپیدرود برای بار سوم در یک هفته گذشته مورد تست کرونا قرار گرفتند تا پس از رویت نتایج این تست در ارتباط با مسابقه این هفته سپیدرود برابر نفت و گاز و گچساران تصمیم گیری شود.

بر طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه سپیدرود نتایج تست پی سی آر اعضای تیم سپیدرود که ظهر جمعه نمونه برداری شده بود نیز تعداد زیادی از اعضای سپیدرود مثبت شده بودند و به همین دلیل امروز از تمامی اعضای تیم مجددا نمونه برداری شد.

همچنین با اعلام مدیریت باشگاه سپیدرود تمرینات این تیم تا انجام تست بعدی کرونا تعطیل شد و طبق برنامه ای که علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود در اختیار بازیکنان قرار داد تمرینات به صورت انفرادی پیگیری می شود و محل برگزاری تمرینات به صورت کامل ضدعفونی شد.

6641