عکس؛ گوشواره‌ حلقه‌ای رونالدو که با همیشه متفاوت بود!

عکس؛ گوشواره‌ حلقه‌ای رونالدو که با همیشه متفاوت بود!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس برای بازی امروز یووه مقابل جنوا، گوشواره هایی حلقه‌ای به گوش انداخته بود که با همیشه متفاوت بودند چرا که رونالدو همواره از گوشواره هایی متفاوت به شکل نقطه‌ای استفاده می‌کرد اما این بار از حلقه استفاده کرده بود نه نقطه و همین مسئله مورد توجه قرار گرفت و دستمایه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با توجه به شهرت بالایی که دارد کوچک‌ترین رفتار و حرکاتش مورد توجه قرار می‌گیرد و زیر ذره بین است. او امروز پیش از بازی مقابل جنوا از گوشواره هایی استفاده کرده بود که با همیشه متفاوت بودند چرا که رونالدو را معمولا با گوشواره هایی نقطه‌ای دیده‌ایم اما او این بار از گوشواره هایی استفاده کرده بود که حلقه‌ای بودند و شکل متفاوتی داشتند.

یوونتوس بازی خود را با نتیجه‌ی سه بر یک برد اما رونالدو در این بازی عملکرد درخشانی نداشت و به نظر می‌رسد دوباره انتقادات به سوی او روانه شود. یووه در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و سری آ را هم تقریبا از دست داده است و از لحاظ تیمی یکی از ضعیف ترین فصل های کریستیانو رونالدو رقم خورده است و ابهاماتی هم در مورد آینده‌اش ایجاد شده.

1470